dimecres, 1 de desembre del 2010

De moment mirem el gràfic de temperatures d'aquest passat novembre.
Podem observar com la tendència global del mes ha estat una davallada considerable de les temperatures i com a partir del dia 17 les mínimes han estat totes (menys tres) negatives. Els dies 27, 28 i 29 la mitjana ha estat també per sota de zero.
Es pot dir que hem tingut dues setmanes de temperatures hivernals a finals de la tardor meteorològica, ja que cal recordar que avui, 1 de desembre, comença l'hivern meteo, que no coincideix amb el solstici d'hivern
-----------------
Aquesta nit ha tornat a nevar, 4 cm que sumats als d'ahir d0nen un total en aquest moment de 13 cm en aquest episodi a la capital cerdana
-----------------
Dades meteorològiques d’avui a Puigcerdà, a les 8 del matí 
 Temperatura actual: 0'1ºC 
Màxima d’ahir: 3'9ºC 
Mínima d’avui: -0'2ºC 
Pressió atmosfèrica: 996 hp 
Humitat ambient: 85 % 
Pluja en 24 h: ---- 
Neu en 24 h: 9 cm
Estat del cel: 8/8 de cel tapat 
Visibilitat: regular 
Cop de vent màxim: WNW de 12'2 km/h
---------
Puigcerdà avui, a les 11 del matí

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Jordi ets genial. fa mes d'un any que et segueixo amb molta regularitat i interés. Visc a la costa del maresme i m'agrada molt la Cerdanya.Els teus documents al Bloc m'acosten a la teva petita patria.

jordi cerdanya ha dit...

Joan, no et conec, però vaig viure 15 anys al Maresme.
M'he mudat a la muntanya, doncs la platja no m'agrada gaire