divendres, 15 de juliol del 2011

Avui 15 de juliol, tenim dos esdeveniments.

El primer, , a les 08:29 la LLUNA PLENA, que no la veurem doncs ja s'ha post darrere l'horitzó.

El segon  es que del 15 de juliol al 15 d'agost tenim la canícula, es a dir, l'època de l'any més calorosa, tot i que de moment les temperatures continuen fresques
---------------------
Dades meteorològiques d’avui a Puigcerdà, a les 8 del matí 
 Temperatura actual: 9'5ºC 
Màxima d’ahir: 22'9ºC 
Mínima d’avui: 9'0ºC 
Pressió atmosfèrica: 1023 hp 
Humitat ambient: 74 %
 Pluja en 24 h: 1'5 mm
 Estat del cel: 1/8 de cel tapat 
Visibilitat: bona
Cop de vent màxim: Ponent de 31'7 km/h

2 comentaris:

Abelunimbus ha dit...

Dues coses: sí que la veureu perquè la lluna plena és a dos d'onze delanit, si no vaig errat, i enprincipi els núvols us han de deixar veure-la. JO ales cinc anant cap al aràdio ja l'he vist ben immensa. L'altra, és que això no són efemèrides em smebla, diria que les efemèrides són "tal dia com avui de l'any tal", saps?

lia ha dit...

em sembla que la plena és a les 20:29 hora sola, osigui, 22:29 hora nostra, espero que la veiem si no hi ha gaires núvols...em sembla que ha posat esdeveniments i no pas efemèrides...!!