dimecres, 8 de desembre del 2010

Continua la calor que va començar el passat dilluns i que ha provocat la fosa de la neu a totes les cotes. Ha plogut de matinada, pluja que continua en aquests moments i amb un cel ben tapat.
Les muntanyes ben netes de neu, excepte a pistes, i cel ben carregat, aquest matí
--------------

Tal dia com avui fa un any, el 8 de desembre del 2009 a instàncies de l'Abel vaig instal.lar un comptador de visites. Ja portava més d'un any amb el bloc meteorològic, el vaig començar el 29 d'agost del 2008, i sospitàvem que les visites per a consultar la meteo a Puigcerdà eren freqüents. i es per aquest motiu que em vaig decidir a instal.lar un comptador.

La sorpresa he estat molt gran. No m'ho esperava. 
 Fa cosa d'un mes, a mitjans de novembre la pregunta era si s'arribaria a les 9000 visites en un any, i gràcies a tots els que aneu passant per aquí, s'han sobrepassat de forma espectacular les 10500 visites. 

Espero que d'aquí en endavant pugui donar el mateix o encara més en quant a informació sobre el temps que fa per aquestes contrades del Pirineu
--------------
Dades meteorològiques d’avui a Puigcerdà, a les 8 del matí 
 Temperatura actual: 6'9ºC
 Màxima d’ahir: 14'7ºC 
Mínima d’avui: 6'5ºC 
Pressió atmosfèrica: 1008 hp 
Humitat ambient: 96 % 
Pluja en 24 h: 2'2 mm 
Neu en 24 h: ---- 
Estat del cel: 8/8 de cel tapat 
Visibilitat: regular 
Cop de vent màxim: Ponent de 24'8 km/h
---------
Estat de les pistes d'esquí de fons de Guils-Fontanera, avui a mig matí. 


 Realment les altes temperatures han fos la neu

Res de neu al terra i un arc de Sant Martí a la vall del Querol
des de Guils-Fontanera

3 comentaris:

Manel Cascante Torrella ha dit...

Quina diferència entre dissabte i avui... T'agafem la foto per a BTV. Merci ;-)

Abelunimbus ha dit...

Gràcies a vós! La calor, el vent i la pluja, tot combinat, ha fet una bona trinxada. Ja ho vaig dir jo a la ràdio divendres i dissabte, que si es volia gaudir de la neu aquest pont era qüestió d'aprofitar dissabte. La nit i el dia. Mala suerte. No em sap greu, en absolut.

Manel Cascante Torrella ha dit...

Esperem que t'hàgin fet cas ;-) avui la neu deu ser un bon trunyo...