dissabte, 27 de novembre del 2010

Dijous haviem tingut la temperatura més baixa del que portem de temporada, doncs avui s'ha superat el rècord dins d'aquesta setmana freda de finals de novembre. Una onada de fred que ha portat els termòmetres a sota zero a pràcticament tot el territori interior català i arribant en alguns observatoris al -10º C (Queixans a Cerdanya, i als refugis d'Amitges i J.M.Blanc, a Lleida)
----------------
Dades meteorològiques d’avui a Puigcerdà, a les 8 del matí 
 Temperatura actual: -6'5ºC 
Màxima d’ahir: 5'2ºC 
Mínima d’avui: -6'8ºC a les 8:26
 Pressió atmosfèrica: 1003 hp 
Humitat ambient: 53 % 
Pluja en 24 h: ---- 
Neu en 24 h: ----
Estat del cel: serè 
Visibilitat: excel.lent
Cop de vent màxim: WNW de 23'4 km/h
-
Despres de les baixes temperatures d'aquesta nit, el llac de Puigcerdà s'ha glaçat una mica més



4 comentaris:

ELPITO ha dit...

Et vaig veure dijuos per la TV i em va fer molta ilusió. A més, les teves explicacions de per on us entren le precipitacions i en quin tipus de situació, molt i molt interessants.

Salutacions!!!

jordi cerdanya ha dit...

Be, estic content que t'hagi agradat. Jo encara no ho he vist, m'ho hauré de buscar per internet, doncs aquí dalt no ens arriba Btv.
Gràcies per la informació

ELPITO ha dit...

Felicitats també per la foto del llac que és molt bonica i a més la he vist a l'espai del temps de Tv3.

Jaume Deu - fotògraf ha dit...

Fotografies espectaculars d´aquest llac de Puigcerdà tot ben gelat i jo també et vaig veura al Temps del Picó, de fet jo estava al tanto, perquè com que m´hu vas dir que sortiries i també en va sembla molt bé les teves explicacions, estas fet tot un crak, s veura si tornem a coincidir algún dia a Barcelona !!!!