dimecres, 16 de desembre del 2009

La serena d'aquesta nit ha propiciat una temperatura baixa de veritat, encara que es nota l'efecte "bombolla de calor" de dins la vila, ja que a només 4 o 5 km. a Queixans (-10'4) i a Saneja (-9'4), la temperatura ha estat força més freda. Ja es el que toca a aquestes alçades a només cinc dies del solstici d'hivern
----------
DADES METEO d’avui a Puigcerdà, a les 8 del matí
Temperatura actual: -7'6ºC
Màxima d’ahir : 4ºC
Mínima d’avui : -7'6ºC
Pressió atmosfèrica : 1009 hp
Humitat ambient : 45 %
Precipitació en 24 h : 0 mm
Neu en 24 h: 0 cm
Estat del cel: serè
Cop de vent màxim: NNE de 13 km/h

2 comentaris:

Abelunimbus ha dit...

Vaig pronosticar-te -6.8 de minima i em vaig quedar curt, 8 decimes curt. Ja m'ho vaig pensar que passaria. Aquest ordinador de la biblioteca no em deixa posar accents, cony

jordi cerdanya ha dit...

si, en diuen ordinadors universals, aixis no hi ha problemes amb cap idioma.