dissabte, 7 de març del 2020

El sol avui 7 de març,  sortida: 7.18 h,  posta: 18.49 h

Bon dia, aquesta nit ha estat nevant amb ratxes de vent, el gruix acumulat 4 cm.

Així es veia clarejar des de dalt el campanar.

La plana cerdana des de Das, a les 07.45 h


L'estació de Guils-Fontanera

A començament de tarda el cel s'ha obert

---------------------------------------
Temperatura actual: -0.2ºC
Màxima ahir: 9.0ºC
Mínima avui: -1.8ºC
Pressió atmosfèrica: 1011 hp  
Humitat relativa: 77%
Humitat mínima ahir: 36% a les 13 h
Radiació solar mitjana ahir: 213 W/m2
Hores efectives de sol ahir: 7.2 h
Index UV màxim ahir: 7
 Pluja ahir: - - - -
Neu aquesta nit: 4 cm
Estat del cel: 7/8 de cel tapat
Visibilitat: regular
Cop de vent màxim: 27.7 km/h a les 18 h, ahir

5 comentaris:

  1. Salutació cordial Jordi Queralt! Tinc entès que avui a les 18 hs al Museu Cerdà parlareu del canvi climàtic i com pot afectar a La Cerdanya, no puc pujar presencialment però segur que me'n fareu cinc cèntims quan ens veiem potser al l'inici de semana santa per saludar i proposar activitats amb l'Esther (Museu de Llívia)i la Maria (Medi Ambient del Consell Comarcal).Que vagi bé avui i a reveure per gaudir i aprendre de la méteo i el clima comarcal a poc que ens hi fixem, i tú ja saps o com ara deia la Rosa Talamàs en directe des del terme d'Alp a La Masella (corresponsal tv3. Pirineu, Prepirineu)!!!Per cert ara per S.Andreu Arenal/bcn amb un bon sol també.Ahir vespre nit feia vent i fredor.

    ResponElimina
  2. Afegir q vaig seguint el dia al dia a través teu i amb webcams Das, Bellver o xarxa automática operativa (estación de Malniu i La Tosa etc)i diversa que inclou "méteoclimàtic" o tb a vegades altres de particulars
    o amb prototips, instal-lacions/eines com ara "netatmo" etc

    ResponElimina
  3. Hola, no va ser cosa meva lo de la xerrada sobre el canvi climàtic, i apart va ser una llàstima que no hi vaig poder assistir, tenia un compromís a Barcelona,

    He estat tot el cap de setmana a Barcelona i m'he perdut la mini nevada.

    Salut !!!

    ResponElimina
  4. Bona nit amb una bona lluna ara, una mica enterenyinada prop de S.Andreu Arenal. Vaja, com jo el cap de setmana, erem a bcn tb per compromisos, je je!! Ja n'hi hauràn més de nevades o potser nevadetes ara ja (març al maig)si bé déu n'hi do per l'Aran (la cosina Annie que té un allotjament a mig camí de la Bonaigua ja m'advertia: darrerament venen tardanes les neus, per primavera).En fi altres situacions interessants no faltaràn per observar,gaudir observant-les/fent bones fotos ben segur Jordi, a reveure!!! Salut!!!

    ResponElimina